Multimastermind to miejsce, w którym znajdziesz idealne osoby do Twojego mastermindu.
Jeżeli interesuje Cię praca w grupie mastermindowej, dołącz do grupy na FB
i poznaj inne zainteresowane tą formą rozwoju osoby.


Tworząc identyfikację dla tej marki starałam się przede wszystkim, żeby była maksymalnie prosta, a jednocześnie charakterystyczna. Wykorzystałam 5 podstawowych elementów do zbudowania rozpoznawalnych grafik. Przekonaj się jak w łatwy sposób zapanować nad wizerunkiem marki.

LOGO

Oparte jest o typografię, z bardzo wyrazistym elementem w postaci dużej litery M.

KOLORYSTYKA

Kolorystyka marki opiera się na dwóch kolorach: różu i szarości, które w kilku odcieniach występują zarówno w logo jak i we wszystkich grafikach.

TYPOGRAFIA

Font LATO – to kolejny element podkreślający minimalizm.
Jest bardzo czytelny, ale zarazem elegancki i nowoczesny.

STYL ZDJĘĆ

Zdjęcia używane w dotychczasowych projektach Multimastermind pochodzą z banków zdjęć. Ujednolicone zostały poprzez wykorzystanie skali szarości. Dzięki czemu bardzo łatwo, nawet bardzo różne fotografie zharmonizować.

SZABLONY GRAFIK

Większość grafik oparta jest o jeden prosty schemat wykorzystujący czarno-białe zdjęcie, transparentną literę M oraz białe pole tekstowe.

Dzięki zastosowaniu tych 5 prostych elementów, grafiki marki, zachowują spójność, którą  bardzo łatwo zastosować w praktyce.

ZOBACZ PORTFOLIO