with Brak komentarzy

 Prowadzisz fanpage, dodajesz treści, starasz się i ciągle wydaje Ci się, że nie do końca trafiasz do właściwego odbiorcy. Masz nawet wrażenie, że nie wszyscy wiedzą czym naprawdę się zajmujesz. I może w tym tkwi problem…

Jak przedstawiasz siebie?

ZADANIE 1:
Przeprowadź szybki eksperyment i zobacz czy znajdziesz szybko na swoim fanpage informacje:


– Jak się nazywasz?

– Czym się zajmujesz?

– Jaka aktualnie jest Twoja oferta?

– Jak nazywa się Twoja strona www?

– Jak się można z Tobą skontaktować?

To podstawy. To musisz mieć.

Będę Cię namawiać, żebyś korzystała ze wszystkich możliwości jakie daje Ci fanpage w przekierowaniu odbiorcy do Twojej oferty.

Odbiorcy lubią ułatwienia. Tylko bardzo zainteresowane i zmotywowane osoby będą szukały więcej informacji.

Wejdź na swój fanpage i sprawdź jak prowadzisz swojego odbiorcę?

Wyobraź sobie osobę, która pierwszy raz odkrywa Twój fanpage.

Musi znaleźć wszystkie interesujące ją  informacje i to najlepiej w krótkim czasie.

Zadbaj o to.

Co mówisz o sobie?

Znasz takie powiedzenie „Stań w kącie znajdą Cię”?
Czy nie masz wrażenia, że czasem tak właśnie działasz, że czekasz?
Chcę Cię przekonać, żebyś z tego kąta wyszła.
I ruszyła sama, świadomie dążąc do celu.

W czasie pracy z kobietami prowadzacymi własne firmy bardzo często spotykam się z postawą „stania w kącie’.
Fantastyczne kobiety z wieloma talentami, ciekawymi pomysłami liczą na to, że ich produkt czy usługa sam/a się obroni.
Że nie muszą mówić o sobie, bo kiedyś już coś mówiły, bo znajomi wiedzą, bo po co…

I tu się powtórzę, bo pewnie już o tym pisałam.

Klient się nie domyśli, musisz mu o wszystkim wprost powiedzieć!
Musisz pisać o sobie.

Pamiętaj, że Twój profil na facebooku to Twoja reklama, nowoczesna wizytówka.

Musisz mieć na niej swoje dane kontaktowe i opis tego kim jesteś.
Opisz co robisz, w czym pomagasz – najlepiej w kilku miejscach.
– w opisie zdjęcia profilowego,
– w opisie Cover Photo
– w zakładce informacje,
– w postach (co jakiś czas zamieść post dla nowych fanów z informacją o sobie)
Zapewniam Cię, że taki post na pewno będzie miał większe zasięgi niż zwykle, jeśli jeszcze dodasz do niego swoje zdjęcie, lub zdjęcie „zza kulis” swojego biznesu będzie idealnie.
I koniecznie taki post udostepnij też na swoim profilu prywatnym.

ZADANIE 2:

Napisz w kilku zdaniach kim jesteś i co robisz. Wyobraź sobie, że napisałaś książkę i na okładce musisz zamieścić informację o autorze.
Najlepiej, by notka była krótka, konkretna, ale też przykuwająca uwagę.


Przyda Ci się jako informacja na fanpage, bio w Instagramie, a także jako tekst, którym możesz się przedstawiać.

Czy jesteś interesująca/y?

ZADANIE 3:
Zobacz jakie profile masz polubione i zastanów się dlaczego je polubiłaś?



– Jak autor mówi do swoich odbiorców? Jakiego języka używa? Czy to przyjazny, luźny styl czy raczej  profesjonalny i merytoryczny?

– Co Cię  przyciąga do konkretnego fanpage, co sprawia, że z uwagą czytasz posty, klikasz polubienia, a może komentujesz?

– Czy te profile Cie inspirują, edukują, bawią? Jaką funkcję spełniają, w czym pomagają?

A teraz wejdź na swój profil i postaraj się przeczytać ostatnie 10 postów. Czy wydają Ci sie na tyle ciekawe, że poleciłabyś je innym? Czy treści które zamieszczasz są interesujące, inspirujące, atrakcyjne wizualnie, angażujące albo może zabawne?

A teraz z czystym sumieniem zastanów sie czy polubiłabyś swój fanpage? Jeśli tak, daj linka w komentarzu. Bardzo chętnie go polubię:)

I dowiem się kim jesteś.

Jak stworzyć atrakcyjny fanpage?
Jak stworzyć atrakcyjny fanpage?

PS. Jeśli jednak nie jesteś zadowolona z dotychczasowego wyglądu fanpage, nie masz pomysłu na treści,  to czas najwyższy pomyśleć co zrobić, żeby tak właśnie było. Może pomoże Ci w tym mój pdf: Jak stworzyć atrakcyjny fanpage?, który zdobędziesz logując sie do mojej Bazy Wiedzy.

Zostaw Komentarz