with Brak komentarzy

Zastanawiałaś się kiedyś, czy polubiłabyś swój fanpage, gdybyś nie była jego właścicielką czy prowadzącą?

Czy jest on na tyle interesujący, atrakcyjny inspirujący dla odbiorcy, że chętnie poleciłabyś odbiorcy jego obserwowanie?

Zastanów się chwilę nad tym pytaniem.

Wejdź na swój profil i spójrz na niego krytycznym okiem i oceń:


Jakie informacje na Twój temat znajdzie  osoba, która odwiedzi Twój profil?

  1. Czy masz informację o tym kim jesteś lub czym zajmuje się Twoja marka?
  2. Czy udostepniasz dane, pod którymi zainteresowana osoba może się z Tobą skontaktować (telefon, e-mail)?
  3. Czy łatwo znaleźć Twoją ofertę? (link do strony internetowej, sklepu na FB, dostęp do aktualnych usług)
  4. Czy na Twoim fanpage można znaleźć opinie na temat Twoich produktów czy usług?
  5. Czy jasno i interesująco pokazujesz zalety swoich produktów i usług?

I jakie masz wnioski?
Czy osoba, która Cię nie zna, trafiła do Ciebie przypadkowo będzie wiedzieć na pewno co oferujesz, kim jesteś, jak się z Tobą skontaktować?
Musisz koniecznie o to zadbać.
To podstawa.

A teraz zobacz co można wyczytać z Twoich wpisów:

 


Jak wyglądają Twoje dotychczasowe posty??

  1. Który wpis przyciągnął właśnie Twoją uwagę?
  2. Pod którym zgromadziłaś najwięcej komentarzy?
  3. Który spowodował najwiekszą aktywność obserwatorów? Polubienia, komentarze, udostepnienia?
  4. Czy stosujesz różne rodzaje postów (informacyjne, edukacyjne, promocyjne, pokazujące Twój biznes „od kulis”)?
  5. Czy zachęcasz obserwatorów do interakcji?
  6. Jak dobierasz zdjęcia do swoich wpisów?
  7. Czy wyróżniasz wpisy grafikami?

Czy to co widzisz jest na tyle atrakcyjne, że sama chętnie polubiłabyś swój fanpage?
Co oferujesz w treści?
W czym pomagasz?
Jak inspirujesz?
Czym zaciekawiasz?
O czym informujesz?
Jak starasz się zaangażować odbiorców?
Dlaczego mieliby polubić Twój fanpage?

I tu zastanów się do kogo kierujesz swoje posty. Kim jest Twój idealny klient?

Czy na pewno tematyka, sposób komunikacji czy zamieszczane treści są właściwie skierowane, czy zainteresują osobę, na której najbardziej Ci zależy?

Zerknij na: Kim jest Twój idealny Klient? 
I spróbuj określić bardzo konkretnie do kogo kierujesz swoją ofertę.

 

Warto raz na jakiś czas zadać sobie te kilka pytań i szczerze udzielić na nie odpowiedzi.
Pomoże Ci to lepiej wykorzystywać możliwości jakie daje Ci fanpage.
Przybliży Cię do odbiorców i ułatwi im kontakt z Twoją marką.

A jeśli zależy Ci na dalszej pracy nad fanpage polecam Ci opracowanie:

Jak stworzyć atrakcyjny fanpage?

Owocnej pracy i miłego dnia:)

 

 

 

 

Zostaw Komentarz