Brief, layout, mock up – czyli o co chodzi grafikowi?

Projektanci graficzni, często posługują się językiem, który nie do końca jest rozumiany przez osoby postronne. Stosują bowiem  słownictwo właściwe branży kreatywnej. I wiem, że czasem macie problem ze zrozumieniem niektórych określeń, dlatego też postanowiłam przygotować słowniczek pojęć graficznych, dzięki którym … Czytaj więcej

Spójne szablony grafik na FB dla Magia Zdrowia w projekcie #prostazmiana

with Brak komentarzy

Spójne szablony grafik na FB dla Magia Zdrowia w projekcie #prostazmiana W ramach projektu #prostazmiana pomagam rozwiązywać graficzne problemy. Tym razem zgłosiła się do mnie Ewa z https://www.facebook.com/dietetyk.wroclaw , która ma problem z szablonami i spójnością swoich grafik.   #prostazmiana   … Czytaj więcej

Jak ujednolicić szablony grafik? #prostazmiana z Rozsądne Odchudzanie

Zapytałam Was na grupie i na fanpage z czym macie największy problem, jeśli chodzi o przygotowanie grafik. I odezwała się do mnie, między innymi, Angelika pisząc, że trudność sprawia jej opracowanie szablonu grafik na FB. Angelika jest dietetykiem z kilkuletnim … Czytaj więcej

Jak przygotować świąteczną promocję? – poradnik praktyczny

with Brak komentarzy

Okres świąteczny to idealny czas na promocję Twoich produktów. Nie przegap tego czasu. Przygotuj się odpowiednio. Zaskocz klienta. Zaproponuj coś specjalnego. Wyróżnij się. 1. Wybierz produkty Wybierz produkty, które chcesz promować w okresie świątecznym. Nie nastawiaj się na promocję całej oferty. Wybierz … Czytaj więcej

1 2